Tyle was tu było :D

  • Strona Główna
  • O mnie
    • Moje Sesje ♥
      • 2016
      • Moje konie
        • Kucyki
          • Klacze
            • Ogiery
            • Konie
              • Klacze
                • Ogiery

              wtorek, 7 czerwca 2016

              Cześć, i czołem! ♥

              Hejoo, witajcie na moim blogu o Star Stable (SSO).!!
              Na blogu będe dodawać różne posty typu sesji z moich koni, mnie itd.
              Pojawią się też różne że tak powiem "Porady" dotyczące gry. Prosto mówiąc znajdzie się wszystko
              co związane z SSO :3
              Na początku dam wam pare informacji na mój temat w SSO :)
              Nazywam się Agnes Skyway, mam 9 poziom i jak na razie mam 1 konia, o imieniu Roseberry i kucyka o imieniu Babyprincess. ♥
              Mam nadzieje że  blog wam się spodoba i będzie jednym z waszych ulubionych.!! :D
              Na blogu postaram się dodawać min. 1 post dziennie.
              ~Agnes

              Brak komentarzy:

              Prześlij komentarz