Tyle was tu było :D

  • Strona Główna
  • O mnie
    • Moje Sesje ♥
      • 2016
      • Moje konie
        • Kucyki
          • Klacze
            • Ogiery
            • Konie
              • Klacze
                • Ogiery

              środa, 8 czerwca 2016

              Dłuższa aktualizacja!

              Hejka, jak tam? wyspani? wróciliscie ze szkoły? :3
              Ja ogólnie się nie wyspałam, ale na szczęscie już wróciłam ze szkoły ;)
              Chciałam wejsć dzisiaj na SSO.... No ale wyskoczyła mi taka oto informacja byłam pewna że to przez dzisiejszą aktualizacje, no ale ej! ona tak długo nie trwa  -
              kliknij aby powiększyć ^^
              Brak dostępu do serwera

              Wkurzyłam się troche bo chciałam naprawde zagrać i porobić pare zadań :/  Weszłam na strone SSO i taka sytuacja - 

              kliknij aby powiększyć ^^

              Od razu weszłam na Facebooka, -
              kliknij aby powiększyć ^^

              Ale nie ma się co martwić, nasi kochani Admini po prostu popracują trochę dłużej nad dzisiejszą aktualizacją. :) Przecież oni robią wszystko aby nam się grało jak najlepiej ;)

              PS. Nowy odcinek SSO Show :3

              Nie chce robić jakiegos zamieszania czy cos xD Ale nie wiem czy dodam dzisiaj jeszcze jakis post przez to dłuższa pracę naszych adminów.

              Brak komentarzy:

              Prześlij komentarz