Tyle was tu było :D

  • Strona Główna
  • O mnie
    • Moje Sesje ♥
      • 2016
      • Moje konie
        • Kucyki
          • Klacze
            • Ogiery
            • Konie
              • Klacze
                • Ogiery

              poniedziałek, 13 czerwca 2016

              Mam nowe włosy, i koniec Star-Ridera :(

              Hej kochani!
              Przepraszam że wczoraj nie dodawałam postów ostatnio mimo iż miałam dodawać min. 1 post dziennie, ale nie miałam czasu żeby wejsć na bloga i na SSO :/

              Niestety skończył mi się Star Rider :c Przez co dopóki go sobie nie kupie nie będe miała co dodawać na bloga ale mysle że za 2dni już będzie ok :)
              Jeszcze zapomniałam was poinformować iż zmieniłam sobie fryzure.! ♥
              Co o niej myslicie? Ja ją chciałam od zawsze bo bardzo mi się podoba.!! <3
              A tu takie zdjęcie z Princesską :D

              ~Agnes


              Brak komentarzy:

              Prześlij komentarz