Tyle was tu było :D

  • Strona Główna
  • O mnie
    • Moje Sesje ♥
      • 2016
      • Moje konie
        • Kucyki
          • Klacze
            • Ogiery
            • Konie
              • Klacze
                • Ogiery

              czwartek, 9 czerwca 2016

              Tajemniczy złodziej w Moorland!

              Czesć kochani!
              Dzisiaj weszłam na SSO i stało się cos dziwnego..
              Conradowi zniknął młotek..
              Pani Holdsworth znikneło ciasto..
              Tan zniknął zegarek..
              No a Joshowi znikneły Trofea!
              Główkowałysmy razem z Jenna i musiałam odpowiedzieć na jakies pytania dotyczące złodzieja, więc przy okazji znajdziecie tutaj odpowiedzi :)
                Gdy wybrałam Josha, musicie wybrać "Zielony", zapomniałam zrobić scr. xD
               Jak wybierzecie Conrada musicie wybrać "Kaptur i ciemne okulary"
              Jesli wybierzecie panią Holdsworth to musicie wybrać "Plaża"

              Po rozmowie z Jenną dowiecie się że tajemniczy złodziej znajduje się w Dark Core.
              Potem musicie pogadać z zieloną postacią - 
              To mnie przeraża xD
              Następnie będziecie musieli go sledzić, a tu zdjęcie jak ja to robiłam :D
              Hehe :P
              W miejscu docelowym będziecie mogli podsłuchać rozmowe złodzieja.
              A potem postać się odwróci i nas zobaczy -

              ~Agnes


              3 komentarze:

              1. Mi cały czas "ucieka" :/ ręka mi się trzęsie i nie mogę kierować a nerwy mam slabe i wychodzę z SSO... Wiem, że musze zrobzr to zadanie ale nie umiem :( pomocyy

                OdpowiedzUsuń
                Odpowiedzi
                1. Mam niestety tak samo, z tą ręką :(
                  Zrezygnowałam, od miesiaca go nie umiem zrobić :'(

                  Usuń