Tyle was tu było :D

  • Strona Główna
  • O mnie
    • Moje Sesje ♥
      • 2016
      • Moje konie
        • Kucyki
          • Klacze
            • Ogiery
            • Konie
              • Klacze
                • Ogiery

              środa, 8 czerwca 2016

              Dzikie konie!?

              Hej ho!
              A jednak znalazł się czas żeby jeszcze was poinformować o tej wspaniałej nowosci!
              Cos się zmieniło po ostatniej aktualizacji..
              A mianowicie konie!
              Jorveski Dziki Koń: już jest!
              Dokładnie :)
              Są to konie zmieniające kolory, wow wow wow :D
              Znajdziecie je u staruszka zwanego "Gary Goldtooth" w Jodłowym Gaju.
              Kim jest ten koleś? Ma trzy wspaniałe konie na sprzedaż!
              Są 3 rodzaje koni a przede wszytkim jestem super szczęsliwa że konie kosztują TYLKO 399SC Nareszcie wspaniałe konie, ze wspaniałą ceną!
              Z tego co wiem to szybkoscią nie zadowalają ale urodą... Mhm ♥ :3
              Ale największym minusem jest to że można je kupić do następnej srody czyli 2016-06-15
              Aż się poswięcę i kupie sobie StarCoins :)
              A wam? Który koń się najbardziej podoba? Ja osobiscie zakochałam się w tym białym z fioletową grzywą.
              Popatrzcie tylko na to zamieszanie na zdjęciach które zrobiłam od razu po wejsciu do gry po aktualizacji :P
              Mysle że te slicznosci staną się najpopularniejszymi koniami na SSO :D
              Naprawde, mnóstwo osób już pokupywało sobie te koniki.
              Kto wie, może będziesz następna? Bo ja napewno :DD


              Więcej informacji znajdziecie na https://www.starstable.com/pl/news

              Brak komentarzy:

              Prześlij komentarz